Opvragen Certificaten

Opvragen van informatie over een certificaathouder

 

Wilt u weten of het managementsysteem voor informatiebeveiliging van een bepaalde organisatie ook daadwerkelijk is gecertificeerd of wat de geldigheid van het certificaat is? U kunt te allen tijden een copy van een certificaat opvragen.

Informatie over de betreffende organisatie kunt u opvragen door hiervoor een aanvraag te sturen naar info@digitrust.nl.

Vermeld in uw aanvraag over de organisatie waarover u de informatie wilt ontvangen:

  • (indien beschikbaar) het certificaat nummer;
  • de bedrijfsnaam en het adres.

U ontvangt dan op het door u opgegeven e-mailadres het toepassingsgebied, het certificaatnummer en de verloopdatum van het certificaat.

Wilt u meer weten over informatiebeveiliging trainingen?
Neem contact op met de specialisten van DigiTrust.

Nieuws

Nieuwe richtlijn NCSC over veiligheidsniveau TLS

Het National Cyber Security Centum (NCSC) heeft het advies mbt inrichting TLS veranderd. Het NCSC heeft daarvoor een nieuwe richtlijn gepubliceerd. Download 'ICT-beveiligingsrichtlijnen voor Transport Layer Security (TLS) v2.1 Deze richtlijnen is bedoeld als advies...

NEN7510 voor ICT dienstverleners wanneer wel en niet?

ICT organisaties die diensten leveren aan zorgaanbieders, daaraan wordt vaak geeist dat ze aan de NEN7510-1:2017 moeten voldoen. Maar is deze vraag wel juist en kan iedere ICT leverancier gecertificeerd worden op deze norm? Dit is een vraag die wij vaak krijgen en...

Meander Medisch Centrum NEN7510 én ISO27001 gecertificeerd

Na een intensieve audit op de NEN7510-1:2017 en ISO27001:2017 kunnen we melden dat Meander Medisch Centrum haar certificering heeft behaald. Meander is het eerste ziekenhuis in Nederland dat onder accreditatie gecertificeerd is op beide normen waarbij het primaire...

DigiTrust B.V.
Jean Monnetpark 11
7336 BA Apeldoorn
088-224 56 00
info@digitrust.nl

Logo-DigiTrust